Foodex 2011.07.05. 11:37

I. nap

 Az első nap.

 

Este ezzel az szarral álmodtam, azt hiszem. Reggel kinyitottam a szemem, és gondolkoztam most mi legyen. Napi rendszert megtörni. Ebben a pillanatban most bekéne tolnom a gépet, és leüllni. Huzamosabb ideig fel se állni:P Hát, itthon tényleg nem tudok mit csinálni, ezért a gépet csak azért is bekapcsoltam. Elkezdtem netezni, megcsináltam a blogot, hogy leírhassam az érzéseket, hisz ténylegesen azok a legfontosabbak. Vajon mit érezhet ilyenkor az ember:D Hát most mivel megírtam másfél cikket, kicsit kiírtam magamból a dolgokat... elszállt az érzés, mert éppen lefoglalom magam valamivel... úgyhogy to be continued... ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://nowow.blog.hu/api/trackback/id/tr313041199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása